duminică, 1 martie 2015

New purse

Buna!

Odata cu venirea primaverii, ma simt mai plina de energie si, profitand de timpul liber din ultimele zile, am dat o fuga la magazinul meu preferat de materiale si am reinceput sa cos diferite lucruri.

 O sa arat in urmatoarele posturi ce am reusit sa fac din fiecare material in parte.

Azi am sa arat cum poti sa iti croiesti singur o geanta - plic, usor de facut, purtat si asortat. Am ales un material floral, care mi-a placut enorm si am taiat 2 bucati dreptunghiulare, din care una mai mare pentru a putea inchide geanta cu ajutorul unor capse. Pentru a intari materialul si a-i mentine forma, am adaugat la interior un carton plastifiat. Inca nu este totul gata, urmeaza sa ii pun si un material pe interior, eventual un buzunar. Dupa preferinte, se poate face si o curea sau un lant pentru a fi purtata pe umar.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu