luni, 17 noiembrie 2014

Color your bathroom!

Buna!
Azi m-am gandit sa povestesc putin despre "proiectul" meu de decorare a baii. Desi nuantele sunt placute, cremuri variate, intreaga baie era ca un "pergament" pregatit special pentru a fi pictat. Am incercat sa inlocuiesc aerul rece si sa creez din obiectele banale, utile in orice baie, piesele centrale, care iti capteaza atentia din momentul intrarii, creand o atmosfera calda, placuta. Am ales o nuanta vie, calduroasa, care mie imi place foarte mult - verde aprins. Am cumparat vopsea speciala pentru ceramica, si am inceput sa vopsesc sapuniera si paharul pentru periute. Voiam sa obtin un aspect uniform, insa dupa ce am vazut aspectul obtinut dupa primul strat aplicat, am decis sa ramana asa nefinisate. Simplu de facut, efect garantat! :))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu