miercuri, 22 octombrie 2014

Create your perfect skirt

BUNA!

Articolul de azi face referire la fusta creata dupa propria silueta.
Pentru a-ti evidentia formele corpului, recomand fusta "creion", atat de populara incat nu am reusit sa ma decid ce poze sa selectez pentru acest articol. Din piele sau din orice material textil, orice vedeta a aparut la un moment dat prin reviste purtand-o. 
         

                        

Cand deja eram satula de poze de pe net cu aceasta fusta, la noi prin magazine nu se gaseau de niciun fel. Intr-un tarziu am gasit o fusta creion, desi era alba si nu voiam asa, am achizitionat-o. Dupa modelul ei, ieri mi-am croit una neagra. Am fotografiat cativa pasi simpli de urmat:

Am asezat fusta mea peste materialul bine intins si am marcat conturul cu 1-2 cm mai mare, pentru finisaje. 
Am taiat dupa marcajele facute cu o creta sau un pix si am cusut cele 2 parti: fata si spate.
Pentru ca nu aveam lungimea care imi trebuia la material (se poate vedea in poza 1), i-am adaugat in partea superioara o banda si un fermoar. Cam asta a rezultat:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu